Honsetly Guys , saya seorang yang agak annoying kerana saya seorang yang banyak cakap♥

" Dont walk behind me , i may not lead " " Dont walk front of me , i may not follow " " Just walk beside me and be my friends " Thanks S'hanum

" My heart is like an open book, it depends on how you read me, don't judge me by my cover, look in and discover. I will be your true friend :) "
Thanks Mimie

P/S : jangan lupa check out post post aku yang lama . post aku boleh hilangkan boring tahu ? kalau nak tengok post yang lama , pergi klik dekat blog archive bagi yang tak tahu . Sekian ;D

Thursday, January 6, 2011

yehaww ! saket tangan maen lagu nyh =.=


oh ! gler ahh . aku blaja maen guitar lagu nyh . HAHA :D bukan na belagak or whatever yang adek bradek dengan blagak tapi lagu nie quiet senang jugak laa sebab chord dy ulang ulang benda yang samaa . haha . first aku jadi na blaja lagu nyh time aku saje saje belek buku guitar yang aku pinjam dari umah Luqman . * soryy ta pulang lagi . HAHA ! *
Then , aku nmpak laa lagu Mimpi Yang Sempurna by Peter Pan yang penyanyi dy masuk penjara 5 tahun dengan denda RM berapa puluh ribu entah . HAHAHA :D aku try laa maen . ada jugak laa bunyi sket sket . pas tuh aku seacrh laa kat Youtube . Then , baru laa aku boleh maen . Alhamdullilah ! tu je na cter . bubye ! aku bagi kat Mummy aku je laa lagu nyh sebab aku soh mak aku nyanyi lagu and aku maen guitar lagu nyh . yehhaawwww ! :)

No comments:

Post a Comment