Honsetly Guys , saya seorang yang agak annoying kerana saya seorang yang banyak cakap♥

" Dont walk behind me , i may not lead " " Dont walk front of me , i may not follow " " Just walk beside me and be my friends " Thanks S'hanum

" My heart is like an open book, it depends on how you read me, don't judge me by my cover, look in and discover. I will be your true friend :) "
Thanks Mimie

P/S : jangan lupa check out post post aku yang lama . post aku boleh hilangkan boring tahu ? kalau nak tengok post yang lama , pergi klik dekat blog archive bagi yang tak tahu . Sekian ;D

Monday, January 31, 2011

something that i really cherish :)

                                F-R-I-E-N-D-S :)
perkara yang paling kita Hargai , paling Menyeronokkan , paling Sweet ialah apabila sesuatu itu berpecah , bercantum kembali menjadi satu geng yang dipanggil ' Friends Forever ' . anda fikiran , adakah ' Friends Forever ' ini akan kekal forever and ever after ? hanya ayat dan suara tak kan membantu kita mencapai ' Friends Forever ' :) hargai laa orang yang ada disekeliling anda . kerana mereka amat hargai anda . mereka tak boleh nak buktikan dengan kata - kata , kerana manusia susah hendak sebut ' aku sayang kao laa , sumpah tak tipu ! ' , ' kao laa orang yang aku hargai , thanks kawan ' , ' i love you geng , please kita kekal together macam nie smpai besar . insyaAllah ' haha . berani cakap macam nie ? kalau maen maen , aku pown boleh . manusia memang sukar hendak berkata kata melalui hati yang ikhlas . siapa yang mampu berkata kata melalui hati , orang inilah yang mempunyai perasaan kasih sayang dan ego yang rendah . mereka hanya dapat buktikan yang mereka hargai kita , sayang kita dengan cara perbuatan mereka . sebagai contoh ,time susah dy ada dengan kita . dy jadi Pendengar dan Pemotivasi yang kita yang bagus .senang citer dy caring laa . walaupown kita ditimpa musibah antara hidup dan mati , dy sentiasa bersama sama dengan kita mengharungi musibah atau dugaan yang antara hidup dan mati . benar , mereka sukar untuk membuktikan melalui lidah . tapi mereka akan membuktikan melalui perbuatan . tapi kita tak kan sedar yang mereka telah buktikan melalui perbuatan kerana kita nie manusia yang tidak pernah bersyukur dan hargai jasa baek orang . so kalau nak orang tu tahu yang kita hargai dy , buktikan lah melalui lidah lembut anda . selagi lidah anda masih lembut , buktikan lah sampai dy tahu yang kita amat hargai dy . kita Memberi lebih baik daripada Menerima :) HAHAHA , apehal dengan aku nie ? nak jadi pakar mental fizik jugak ker ? HAHA . tapi seriously laa aku cakap . aku paling suka tengok satu geng , yang dyeorg Berpecah , dan Bercantum balek . then , time tu jugak laa mereka meluahkan perasaan yang mereka pendam selama nie . and time tu laa mereka serious . nak cari time serious dalam satu geng memang payah . susah gler . sebab bila kita jumpa geng kita , kita akan happy pacheroh , galok pacheroh . semua pasal sedeh sedeh memang kita lupaa laa . so , bila time dalam satu geng tu semua serious , serious laa sekali . time tu apa yang hendak diluahkan dalam geng tu , luahkan je . sebab time tu semua serious . korang tak kan kena gelak nyer lah . dont woryy laa . HAHAHA . kesimpulan nyer kat sini aku nak cter , aku suka dalam satu geng tu berpecah then dyeorg bercantum balek macam mana first time dyeorg jumpa ;)



No comments:

Post a Comment