Honsetly Guys , saya seorang yang agak annoying kerana saya seorang yang banyak cakap♥

" Dont walk behind me , i may not lead " " Dont walk front of me , i may not follow " " Just walk beside me and be my friends " Thanks S'hanum

" My heart is like an open book, it depends on how you read me, don't judge me by my cover, look in and discover. I will be your true friend :) "
Thanks Mimie

P/S : jangan lupa check out post post aku yang lama . post aku boleh hilangkan boring tahu ? kalau nak tengok post yang lama , pergi klik dekat blog archive bagi yang tak tahu . Sekian ;D

Friday, January 7, 2011

kadang kadang aku tak suka nak berangan XD

yehawww ! blog blog blog , update blog ! update update update ! nie laa kerjaa aku . dulu tulis kat dalam diary , tapi zaman sekarang dah berubah . blog pown dah boleh dikatakan seperti diary seseorang . tapi yang beza nyer . blog lebih public berbanding diary . diary orang tertentu je boleh baca . haha :D kadang kadang aku pown teringin jugak laa nak buat diary . tapi macam biase laa . malassss . hee , tapi tengok laa atas mood aku . one day kalau mood aku rasa macam na tulis diary , aku tulis . buku diary yang baru dah ada daa . cuba tunggu masa na penuhkan diary tu dengan tulisan je . haha :) diary lamaa aku tak tahu da kat manaa . tu tak penting . yang aku tahu sekarang nie , aku dah cter luar daripada title . HAHAHA ! okay , sekarang aku na jelas kan apa maksud title aku . yehawwww ! <


yeah , aku kadang kadang tak suka na berangan atau boleh dikatakan mengimpikan sesuatu benda . sebagai contoh laa , contoh laa . aku selalu bayangkan yang aku akan dapat kerete mewah or else . tapi rupa rupa nyer , benda yang aku impikan tu jatuh di tangan orang laen yang aku kenal atau pown aku tak dapat apa yang aku na dalam angan angan aku . sebab tu kadang kadang kalau aku inginkan sesuatu , aku tak nak berangan , sebab kadang kadang angan angan aku tu tak akan termakbul atau lagi teruk lagi apa yang aku nak , laen plak aku dapat . apa yang aku dapat tu jaoh lagi terok dari apa yang aku angan angan kan . what the fish man ! so , aku harap apa yang aku inginkan lepas nie , aku tak nak berangan dah . sebab bukan apa yang aku inginkan yang dapat . apa yang aku tidak inginkan pulak yang dapat . paling kurang pown tak dapat pape -___- haih . tu je na cter . saje na buat topic . tayah baca pown tape . tak suruh pown korang baca . haha :D

No comments:

Post a Comment