Honsetly Guys , saya seorang yang agak annoying kerana saya seorang yang banyak cakap♥

" Dont walk behind me , i may not lead " " Dont walk front of me , i may not follow " " Just walk beside me and be my friends " Thanks S'hanum

" My heart is like an open book, it depends on how you read me, don't judge me by my cover, look in and discover. I will be your true friend :) "
Thanks Mimie

P/S : jangan lupa check out post post aku yang lama . post aku boleh hilangkan boring tahu ? kalau nak tengok post yang lama , pergi klik dekat blog archive bagi yang tak tahu . Sekian ;D

Wednesday, December 1, 2010

Family are very important isnt it ?



okay ! nampak gambar apa kat atas tuh ? haha . tu laa my big family . sayang gler kat dyeorg sume nyh . hoho . best dapat family cam nyh . daa laa ramai , sporting plak tuh . tapi sepupu ramai puang puang jep . tp aku tak kesah sebab dy dyeorg best ! time nyh amek gamba kat depan rumah aku kat IM6 . okay ! jom aku kenal kan korang pasal family aku and perwatakan dyeorg . btw , soryy mummy and papa , adek update blog nie senyap senyap sebab na buat suprise untuk mummy and papa . baca lah apa yang adek tulis kat blog . hoho . kalau ada salah dah silap , harap dimaafkan yerr !lebiu family ! <3




itulah family saya yaw ! sayang gler dyeorg . woot woot ! keluarga saya terdiri daripada ayah saya , ibu saya , kakak saya , saya dan dua adik lelaki dan seorang adek perempuan . haha . meyh kita check out skit latar belakang pasal dyeorg . lets go !




thats my father . haha . aku panggil beliau PAPA <3 
CHARACTHERISTIC :
- cool down 
- tak mudah mengamuk
- kalau dah naek angin . pergh ! meletop rumah !
- still nampak muda and hensem :D
- bertanggungjawab and sangat pentingkan masa


hoho :D tu je aku boleh bagi tahu . banyak lagi sebenanyer tapi malas na taip . haha .
beliau baek orang nyer . oneday , insyaallah aku nak jadi macam PAPA ! haha . insyaallah ! SAYA SAYANG PAPA SAYA <3 HAHA :D




nie pulak mak gua . aku panggil beliau MUMMY <3
CHARACTERISTIC :
- pandai jaga anak and pandai buat semua benda termasuk baiki kereta 
- caring sangat sangat
- berjiwa muda sikit 
- nampak muda lagi walaupown sudah berumur sikit
- kadang kadang okay , kadang kadang garang gler wok ! kalah papa saya ! HAHA


nie je laa yang mampu aku bagi tahu . HAHA :D actually mummy saya memang pandai buat semua bnd . seriously . dy penah jadi cikgu , jadi suri rumah , jadi projek manager and pernah bercita cita jadi bomba ?? HAHA 
SAYA SAYANG MUMMY SAYA <3 HAHA :D




then , ny plak my lovely sister . aku panggil dy KAKAK <3
CHARACTERISTIC :
- simple jep , kadang kadang pandai bergaya jugak
- hot juga nyh . nampak menawan bila dy make up 
- garang gler time dy bad mood 
- baek hati gak walaupown dy tengah bad mood * ta pasal *


nie laa cter sedikit sebnyk pasal akak aku . haha . banyak kebaikan ada dalam diri dy sebnrnyer . cme susah skit na nmpk sb dy buat baek dalam diam diam . HAHA :D kebaekan dy yang saya ta boleh lupa time dy back up saya sebab dulu saya penah jadi budak nerd gak . saya ad jugak kena nganjing dengan kawan saya . then , kakak saya nie laa yang back up and beta mulut dengan kawan saya . diam terus dyeorg . HAHA . thanx sis !
SAYA SAYANG KAKAK SAYA <3 HAHA :D




feuwwh ! okay ! sambung balek ! nyh pulak adek laki aku yang first . MIKAIL the name <3
CHARACTERISTIC :
- nakal jugak skit skit
- aktif dalam sukan , bijak jugak dalam akademik
- anak aboh ! haha
- kuat buli aku gak kadang kadang
- banyok maen sokmo
- alert atau dalam BM ambil perhatian keadaan sekeliling


hey hey ! even dy nakal , aku syg gler gler kat dy . kalau aku bosan , dy la skmo buat aku boring . eh ? salah taip plop . HAHA . dy laa selalu buat aku hepy . dy punya nakal tu laa kadang kadang buat aku gelok . kadang kadang buat aku serabok gop . HAHA !
SAYA SAYANG ADEK LELAKI SAYA <3 HAHA :D




aduh ! penat menaip ! HAHA ! ny plak cter pasal adek perempuan aku plak . QISTINE the name <3
CHARACTERISTIC :
- nakal la jugak skit skit
- kuat belakon sorang sorang
- ske nyanyi and peminat setia stacy
- galok gop kadang kadang
- dengar kate la jugak . haha
- nampak macam ayu tapi kenyataan macam jantan 
- jenis ta reti sabar dalam apa saje kadang kadang


haha , nie la cter pasal adek perempuan aku nyh . haha . dy nie memang nmpak jep ayu tapi perangai sebenar dy , pergh ! mengalahkan abang dy ! KAH KAH ! famous wok dy kat sekolah . dari tadika lagi dy ny famous . tapi abang sulung dy tak famous mane pown . HAHA :D
SAYA SAYANG ADEK PEREMPUAN SAYA <3 HAHA :D




ny lah adek aku yang paling kecik and the last one . we call him BIEYL <3
CHARACTERISTIC :
- nakal macam kakak and abang dy * bukan saya *
- macam orang beso doh prangai dy
- kuat nanges gak and kuat berak . seriously ! HAHA :D
- pandai bodek and amek hati 
- comel comel woot woot !


nie la character adek aku nyh . sebenarnyer bnyok lagi . maleh na tulis . btw , dy ny nakal , nakal la jugak tp aku syang gler kat dy . sb stiap kali aku na mara , mesti dy pandai buat aku tak jadi na mara dy . HAHA . kecik kecik da pandai . dy nie pemalu skit tapi kalau dah biase , dy relek je laa . siap boleh sepak orang lagi . HAHA :D
SAYA SAYANG ADEK LELAKI SAYA <3 HAHA :D


tu la cter sedikit sebnyk pasal family aku . haih . saket tangan menaip pasal family nyh . HAHA :D nyh saje aq na buat sprise untuk family aku yang bace pasal nyh . woot woot ! btw , soryy yer mummy sb ad on internet curi curi . bukan curi sebab ap , sb adek na buat blog pasal nyh jep . da lme na buat tapi ad masalh skit . hoho !   I LOVE THEM <3

No comments:

Post a Comment