Honsetly Guys , saya seorang yang agak annoying kerana saya seorang yang banyak cakap♥

" Dont walk behind me , i may not lead " " Dont walk front of me , i may not follow " " Just walk beside me and be my friends " Thanks S'hanum

" My heart is like an open book, it depends on how you read me, don't judge me by my cover, look in and discover. I will be your true friend :) "
Thanks Mimie

P/S : jangan lupa check out post post aku yang lama . post aku boleh hilangkan boring tahu ? kalau nak tengok post yang lama , pergi klik dekat blog archive bagi yang tak tahu . Sekian ;D

Thursday, December 2, 2010

Away From Kuatan ;)

PERGH ! 




3 days dok kat penang ? woot woot ! best gler ! hope dapat shopping kat sana . HAHA ! dah macam perempuan doh rasa :) hee .


yang best lagi sebab aku dapat jumpa my grandpa ! HAHA :) lama ta jmp dy . my grandma taderk sb dy takot naek airplanes . haha .
tak banyak cter sangat sebab aku tak g penang lagi . haih . baru na packing barang . ap cter ? hoho !


Sory Tina !




soryy sangat sangat Tina ! i know sekarang awak perlukan seseorang faham and teman awak . baru je saya terpikir na pergi lawat awak this saturday or sunday tp saya kne g penang . sorry ! sy kesian dgn awak skrg nyh . sumpah . dengar suara awak pown saya dah tahu . saya ta boleh na tolong through the phone . saya kne jmp awak and bagi support kat awak tp ta boleh . insyaallah , kalau ad masa , kita jmp lagi yer ? sumpah suara awak laen gler . think positive okay ! ambek la dy sbgai pngajaran untuk ajar awak lebih memahami about ' Teenage Life ' :D
sorryy taw ! kalau awak dok kat IM , da lama sy g umah awak . HAHA :D

1 comment:

  1. Ohh,Hmm.Pasal tu tak apa apa lah Danial :(
    Lain sngat ke suara slmlm? /';
    Tina rasa macam dia sengaja jee buat macam tu. Dapat ke Lqman,Terus kata dia bodoh.Tapi kesiaan. Til now,Tina lnsung tak rasa Tina buat keputusan right way or wrong way.
    Eh Ehh,Awak pergi Penang kan? Belikan saya boyfriend -.-'
    TAKTAKTAKKKK! TAKNAK :(
    Sorry.

    ReplyDelete