Honsetly Guys , saya seorang yang agak annoying kerana saya seorang yang banyak cakap♥

" Dont walk behind me , i may not lead " " Dont walk front of me , i may not follow " " Just walk beside me and be my friends " Thanks S'hanum

" My heart is like an open book, it depends on how you read me, don't judge me by my cover, look in and discover. I will be your true friend :) "
Thanks Mimie

P/S : jangan lupa check out post post aku yang lama . post aku boleh hilangkan boring tahu ? kalau nak tengok post yang lama , pergi klik dekat blog archive bagi yang tak tahu . Sekian ;D

Saturday, November 13, 2010

new life comes with FAKE SMILE :)

yeah :D aku nak mula prinsip hidup yang baru .
that is SENYUM :) 

HAHA . aku belajar dari cter cartoon naruto pasal nie .yeah , memang betul dy cakap :


* ' kita tak perlu nak memakin hamun , marah marah untuk memuaskan hati kita . dengan hanya satu senyuman , dan sabar dah dapat memuaskan hati seseorang tapi ingat . mesti bagi dy terasa jugak dengan bercakap dengan lembut tapi ayat yang menyakitkat hati ' *






      thanx SAI ! kao dah ajar aku ! nie lah IDOLA aku . mung kesah bnd ? HAHA :D


and , dy ad cakap gak . tak kesah laa SENYUM kita tu ikhlas ker tak .. janji kita senyum and kita pown puas kan ? kita tak perlu lahh tunjukkan ekspresi SEDIH bila kita SEDIH . sume nyer sebenarnyer tak perlu pown . kita just senyum , and lupakan kisah SEDIH :) itulah dinamakan ' FAKE SMILE :) '


* yang paling penting , kita TENANG and PUAS hati <3 *

No comments:

Post a Comment